Nuffnang Header

Monday, March 12, 2012

Rejected

Huwaaa TM ni tadi baru nak bagi offer letter. Suruh check email dari 2 minggu lepas until now baru dapat padahal Internship start on 5th! Baru plan nak choose TM over TNB after have a few feedback, advantage and disadvantage from kawan kawan yang pernah Intern dekat TM. And now! Haish. Mungkin takda rezeki kot. And mungkin jugak dah takdir kerja dekat TNB.



Dah nak masuk 2 minggu kerja TNB and now rasa best! Especially on 1st day lagi dah rasa best sebenarnya sebab semua staf staf friendly. Yang paling terharu dorang asyik tanya dah breakfast ke belum lepastu siap ajak lagi awwww that so sweet! :)



Sekarang ni pon dah boleh ngam sikit dengan Kakak2 kat sana. Ada yang siap extra concern lagi bila tahu aku takda kerja eventho aku dah biasa kadang kadang ada kerja kadang kadang takda. Tadi pulak buat kerja kat bilik Boss since kak Siti takda. Bila lepak bilik Boss baru faham apa benda la aku kena buat selama ni. Masa Kak Siti suruh buat Kak Siti tak explain sangat ni baru Boss explain so sedikit sebanyak dapat la ilmu walaupon masa Boss bercerita kerja aku main Cop Cop. Hihi. Main Cop Cop Ketua Jurutera Position, Cop Datuk Position and Datuk Signature. Heh Datuk pon ada signature cop dia sendiri tau! Itu yang kena buat kerja kat bilik Boss sebab Cop tu tak boleh guna sebarangan. Yang Cop tu pon untuk dapatkan kelulusan project berjuta juta dari dia.



Heh kadang kadang rasa macam secretary Datuk pulak.



Oh btw, department Finance dekat TNB sekarang agak busy urus Budget untuk tahun 2013 and believe it or not I'm coming right on time!



P/S: Tadi masa nak pergi lunch, Boss tahu aku hari hari lunch kat rumah siap cakap lagi ' Awak pergi la makan nanti kang Mak awak tertanya tanya mana la anak aku ni tak balik makan ' Hihi mana Boss tahu aku selalu lunch balik makan kat rumah!!! LOL!!!


No comments:

Nuffnang Content