Nuffnang Header

Saturday, February 6, 2010

Nukilan;

Dia baik, dia pemurah, dia kadang kadang suka buat lawak, tak lupa jugak dia gedik, dia suka re-act macam teenagers padahal lagi 5 tahun dia nak memcecah umur 30 tahun.

Bila nak pinjam duet, dia memang tak kisah sebab bagi dia, bukan orang lain pon darah daging sendiri, dia suka bawak I pergi jalan jalan bila I rasa nak beli something tapi alih alih I tak beli apa apa pon dia yang lebih lebih, bila dirumah dia suka cerita pasal kontractor la, pasal jalan la, kenapa berlaku tanah runtuh la dan bla bla bla. walaupon I tak berapa paham apa yang dia cakap sebab menggunakan bahasa "Engineer" I layan kan aja.

Tak lupa jugak, dia paling sayang adik adik diaaa dan bagi I dia la segala galanya!!!



TERIMA KASIH ALONG BELANJA BIG PLATE!



P/S : dah puji habis nie. lepas nie boleh la belanja TGI Friday pulak kan. HE-HE ;)

2 comments:

eyfagroove said...

o0o0...naek gunung puja aku ye???? wah2...next tgi fridayyyy

takmissdinner said...

lepas ni ajak along belanja canadian pizza pulak (:

p/s: anak sulung mmg macam tu selalunya.

Nuffnang Content