Nuffnang Header

Thursday, September 17, 2009

Vice Versa Story

Received wall comment and inbox message in my facebook just now really make me soooo HAPPY. Yeah! I do feels like crying now. finally, she can accept me. accept all my mistake towards her!!

I'm too happy because my Raya this year be more cheerful at least tak da la resah gelisah bila otak selalu memikirkan benda-benda seperti,

"nak ke tak nak. nak ke tak nak. nak ke tak nak hantar message kat dia nie" or
"perlu ke aku mintak maaf kat dia? eh, tak nak la mesti dia marah lagi nie" or
" ahh, mintaak je maaf. orang kat pagi raya semua bermaaf maafan . tak kan dia tak maafkan pulak kan"

persoalan ini pasti akan terjadi bila seseorang melakukan kesilapan. tak kisah la sama ada kesilapan besar atau pon kecik. kesilapan dulu atau sekarang or what so ever. still dipanggil kesilapan jugak kan.

so do I, bila ada problem dengan kawan kawan, mesti akan rasa benda di atas tue. ketepikan la ego tue for once! and jadi la orang yang merendah diri. tak salah kan.

hari raya pon setahun sekali dan tak semestinya during hari raya je nak mintak maafkan. so, kalau dah mintak maaf tue,muhasabahkan la diri. mintak maaf dengan ikhlas. thats the proper way. kalau just mintak maaf sebab orang semua mintak maaf di pagi raya. just forget it la!



next, this time rasa nak mencarut jap.

aku kat hometown sekarang. hoyeahhh!!

but ada satu peristiwa yang berlaku membuatkan aku rasa macam nak mencarut tanpa niat berulang kali.

berlaku berhampiran Tesco shah alam. masa tue ada MYVI ORANGE macam tak pueh hati je dengan abah aku. ini mungkin gara-gara dia nak lalu that way but suddenly bapak aku tahan. its actually bukan tahan la, abah aku tak nampak kot kete dia sebelah kiri tue.

than nak dijadikan cerita, memang mamat F*** tue memang tak puas hati la. hello, benda abah aku tak nampak kot. tak payah la nak amik tindakan agresif sampai nak follow kitorang(Abah,me and along) sampai nak balik rumah pon tak boleh kan.

tau apa dia buat. mamat F*** tue duduk depan kete kitorang than setiap kali abah aku nak lalu lane yang tak banyak kete, dia halang. WTH kan. even ada polis depan tue pon dia boleh bersikap tak berperikemanusiaan jugak. memang sial laa.

memang sah F*** la ko!! haish, tak puas hati dengan orang tua. itu yang aku tak paham. budak muda zaman sekarang macam nie la.

nak tahu macam mana abah aku boleh lepaskan diri dari mamat sewel and gyler tue? masa dekat roundboard between kilang Panasonic dan section 20, dia ingat abah aku nak masuk pukol 9 dan akhirnya tertipu. ayah aku nak buat U-turn. haaa!! kan padan muka ko!!! budget hebat la dapat kawal pergerakan abah aku. sorry man!! ko tak cukup handal. eh, walaupon kete myvi kami berplat KL, kami tetap anak sejati shah alam ok!!!

yang aku lagi benggang, abah aku bukan nya drive sorang pon time tue. siap ada anak-anak pompuan dia yang cun melecun lagi. boleh dia buat biadap kan. memang reject la kalau nak jadi menantu.

saat yang aku paling geram gyler masa abah buat U-turn, dia tunjuk FUCK kat abah aku? boleh terima akal tak? bodo, banggang, sial la ko! nak FUCK FUCK lak. hormat laa sikit. orang tua kotttt. WTF WTF.

dah la aku mengelabah saat saat dia buat macam tue. dah mengucap panjang ok. jantung berdenyup laju je. siap baca doa lagi. jangan la berlaku something.. haish! akhir bulan ramadhan nie saja nak buat pahala puasa aku berkurangan kan.

mulai sekarang aku banded kete MYVI ORANGE berplat BKD 7514! haish, kalau aku jumpa memang aku buat dajal kete diaaa. dah tak jadi kaler oren. aku buat kaler pelangi.

Balik tue citer kat mama, mama pon marah-marah. wani, wana pon marah. siapa tak marah kan. abah sendiri orang lua buat FUCK. kalau kawan- kawan aku, aku peduli apa. nie abah aku kot. haish, nak mencarut lagi niee.

mama kata nak kol JPJ nak tau siapa gerangan empunya kete MYVI Orange tue. nati koooo!!! tak aman Hari raya ko tahun nie.

p/s : aku rasa mamat tue nak challenge kete MYVI siapa yang hebat laaa. nak challenge pon dengan orang muda boleh tak. orang muda dah tak cukup handal ke or ko tue tak cukup handal sampai nak berlawan pon dengan golongan tua. haha. memang dasar cetek!

No comments:

Nuffnang Content