Nuffnang Header

Tuesday, September 15, 2009

Dancing competition.

search punya search akhirnya aku jumpa 1 photo album consist of picture lama-lama. nak dijadikan cerita, picture tue sebenarnya dah lama scan kat printer Along cuma agak lama dan lupa untuk dipublishkan. almaklum la, banyak sanggat gambar kat laptop nie.

tapi gambar yang scan tue tak banyak sebab..., erm, sebab apa eh? lol! aku pon lupa sebab apa. tak kisah la, yang penting nak tunjuk gambar-gambar masa aku kena campak masuk Tadika Sayangku. HE-HE. ye la, sedar-sedar dah ada kat sana. nak bantah pon, memang tak tahu pon dah ada kat sana almost 2 tahun. masuk 6 tahun baru sedar. tak ke kesian

gambar-gambar nie masa umor 6 tahun. haiyaaa! kecik nyeeee. tapi dah pandai dan tak malu bila di suruh menari di atas pentas. sekarang?? malu tahap gunung everes ok!! especially kalau suruh menari atas pentas. owhhhh, memang tidakk laa. jatuh standart I. I nie low profile you know ;)




saya di tengah-tengah tue!!! jadi bungaaa you!!! duduk depan lagi tue!! clear!


alamak!! terkantoi pulak aku tak hafal step kan. weyhhhh! nervous kot duduk depan. berapa banyak mata memandang. konon shame laa.. abah pon satu, time aku pandang tepi la dia nak snap kan. kan dah terkantoi! ;)

ini last step. the end of dancing laa. aik! orang semua tangan kat atas, macam mana aku ke bawah pulak nie. owh yeahhhhhhhhh, sebenarnya aku tak sabar nak habis kan menari nie. muka dah malu gyler. mugkin tyme nie baru sedar kott aku menari depan orang. hati pulak dah berkobar-kobar. ramai nyeeee mata memandanggggggg.

muka tak puas hati. budak depan tue la!, nak tayang baju lak. tau la baju dia tue banyak lapis, aku punya satu lapis je. nak bagi aku jeles la tuee. hello, aku tak heran laa. aku ada daun, ko ada??

budak yang aku tengah mengata "tanpa niat" sekarang nie aku kenal. nama dia Anati Liyana. duduk satu area rumah jee. sejak habis tadika, dah tak berhubung dah. aku kan sekolah section 18. dia still sekolah section 19. tapi sometimes ada gak la nampak dia lalu depan rumah. sangat femes sebab dikelilingi ramai jejaka jejaka.

budak pompuan pakai baju merah corak belang-belang hijau tue pon kenal. tapi tak ingat nama. semua dah tak tahu apa cerita sekarang. alangkah syoknyee kalau buat reunion dengan budak budak tadika kan.. haha! impossible. macam aku ingat je dorang semua. ngeee!


nie gambar I masa tengah seksi. awwww!! masa 4 tahun. jadi Hawaii girl. just berbikini dan hanya pakai skirt yang di perbuat daripada tali rafia. tengok la betapa seksaa nya I.


Angah pon join menari jugak. sebab masa aku 4 tahun, dia 6 tahun. so kami buat performance together gether la. time nie Angah menari dua kali, satu jadi pompuan. satu lagi jadi laki. yang kat picture nie laki la. tak cukup orang. dia la kena ganti.

sebenarnya, ada banyak lagi gambar menari nie. nati ada masa I upload.

No comments:

Nuffnang Content