Nuffnang Header

Monday, April 23, 2012

Don't jump into conclusion







Terima Kasih la Matluthfi sebab bersuara benda yang dah lama aku nak suarakan dari dulu lagi. Tapi tak berkesempatan sebab takut dikecam hebat. Hakhakhak *budget racist*. Aku memang tak percaya mesej mesej berantai ni. Even orang share dekat Facebook, Retweet dekat Twitter and broadcast dekat BBM semuanya aku tak percaya EVEN tak pernah baca terus skip dasyat tak dasyat tuuuuu



Aku hanya percaya kalau benda tu dah keluar kat news. Tapi news pon kadang kadang lambat jugak. So Twitter jugak yang cepat. Tapi kadang kadang kat Twitter kita tak boleh terus percaya 100% so bak kata Matluthfi 'before we jump into conclusion, kita buat kajian sikit ke atau pon just fikir sejenak' that's what i always dooooo. As example kalau sorang Retweet info aku akan baca another Retweet from another to another to make sure all information is 100% true!



P/S: Pencicit? Twitter? I LOVE YOU LA MATLUTHFI!!!



P/S/S: My blog still under construction lagi tau. Belum 100% edit lagi. Semalam baru add on sikit sikit. Still have a few thing I need to edit back especially on my sidebar. Hodoh gila kan? Sempat buat for my twitter link je lepastu tak tahu nak taruk link apa lagi. && also nuffnang. Still have no idea how to put my advs on it :( Hoped I manage to figure it as soon as possible. 



Okay la, I have to get myself well prepared for my job interview tomorowwww! Wish me luck! Hihi Takuttttt


No comments:

Nuffnang Content