Nuffnang Header

Wednesday, August 5, 2009

comel betul!

cuti pertengahan semester dah nak habis
tapi bagi orang yang suka mensibukkan diri macam aku nie
kena la balik awal sebab hari konvokesyen MMU pon dah nak dekat
balik awal pon untuk uruskan apa apa yang patut

balik esok kottttttttttttt *sob sob*
tak puas cuti lagi laaaaa
tapi bagus jugak memang sumpah bosan duduk rumah
hari hari bukak internet je
otak tak berkembang langsung!
orang suruh buat assignment tak nak buat
degil betul
asyik asyik postponed jeee sampai bila nak siap kan

tadi baru je peluk cium dengan orang tersayang!
cakap kat dier
mesti rindu lepas nie
mesti tak dapat nak bermanja-manja lagi
mesti tak dapat nak peluk-peluk lagi
mesti tak dapat nak curi-curi ikan bilis kasi dekat dier

*sob sob*

takda sapa nak manjakan dier nati kalau aku balik
awwwwwwwwwwwwwwwwww
sedey nyaaaaaaaaaaaaa

dah la lama tak dapat jumpa
esok sampai la jumaat depan
nati orang orang rumah mesti buli dier
dorang semua dengki sebab dier sangat comey
owh AWAN,


take care ye, nati iya balik kite borak borak lagi tau!

korang nak cakap aku dah giler kan
korang dengki sebab kucing korang tak se comey kucing aku!

sides notes;
ini kucing jantan. cara dier duduk persis model kan. nie la keje part time dier kalau korang nak tahu. HE-HE

1 comment:

eyRaDaCuTeZzOnE said...

amboi2 . 2 kucing ana .x kira

Nuffnang Content