Nuffnang Header

Tuesday, May 31, 2011

#junewish

Aku tak tahu la sejak menjak ni aku perasan setiap decision yang aku buat mesti aku akan fulfill. Even benda tu takda la susah sangat untuk aku buat tapi yela bila setiap decision yang dibuat perasaan selalu jadi macam 50 - 50 nak buat ke taknak. Then end up mesti tak jadi. Apa orang kata, tak tetap pendirian. Tapi itu la aku kata sejak menjak ni sikap tak tetap pendirian aku tu akhirnya bertukar menjadi tetap pendirian. It is a good improvement actually. Aku sendiri pon macam tak percaya yang aku dah pon lalui setiap decision yang aku buat and the result is aku rasa bangga dengan diri aku sendiri. I could said I should be proud for myself! ^_^



Weh weh esok dah nak masuk June 2011 kan. Wah! sungguh cepat rasanya. Rasa macam semalam baru 1st May =_= Sedar tak sedar kita dah dipertengahan tahun 2011. Raya pon dah nak dekat. Erkkk puasa pon belum dah start cerita raya. Aku bukan apa, aku rasa macam sedikit musykil sebab aku tak tempah baju raya pon lagi. Padahal kain dah pilih. Terfikir fikir jugak ah aku raya ke tak raya tahun ni. Adik adik aku baju dorang pon tak tempah lagi. Mungkin kita orang raya overseas kot tahun ni. Mana tahu Mama nak buat kejutan! Mama niiiiiiiii *Lari malu malu masuk bilik*



Anyway, baju raya aku tak tempah lagi ni aku nak salahkan along dengan incik tunang dia! Siapa? Nas-T tu? urgh! *Tangan dibahu mata ke atas* Sebab dorang punya majlis pertunangan bulan tiga haritu la semua preparation raya macam suam suam suku. Focus kat dorang je. Balik balik baju nak kaler apa, hantaran nak gubah macam mana and etc. Even sekarang dah habis tunang ni pon benda asyik focus on Majlis Kahwin next year pulak. Adoii tak faham aku. Ke sebenarnya dorang pon nak buat kejutan kat aku kahwin this year?



Oh no! Adik sukaaaaaaaaaaaa! :)



Oh yeah disebabkan ikatan tu dah ada sikit sikit, boleh tak #junewish ni nak request hadiah sorang satu? Along satu hadiah, incik tunang dia satu hadiah. Taknak kongsi kongsi tau! Kata nak wujudkan silaturrahim :) Bukan sahaja dengan mempromosikan Eyra zahira Belog Page je. Ini pon salah satu yang boleh dipraktikkan :) Boleh la boleh la ye?!



#junewish aku tahun ni tak banyak pon. Most of the thing is aku berharap sangat bukak sem ni aku berjaya mengubah timetable at least 2 subject ke hari lain. Bayangkan tiga tiga subject aku register, tiga tiga jatuh pada hari yang sama which is Monday. Tapi aku still boleh add. Pelikkan. Itu la isnin depan nak jumpa lecture dan mintak tukar and and aku harap aku berjaya add subject Business Law. Supposedly subject tu bukak untuk budak Finance je tapi aku nak amik jugak senang nanti last sem aku takda la banyak subject. Hopefully aku berjaya dan tak ada apa apa kesulitan pon yang berlaku. Amin.



Another #junewish aku, hopefully Nea Apartment akan menjadi Apartment seperti yang aku harapkan. Macam macam benda dah plan nak buat dengan kawan kawan kat situ. Masak masak, buat belated birthday party untuk Azwa, ili, ida, reva mungkin Mira Ramli dan aku jugak yang akan datang :) Lepas tu nak decorate bilik bagi cantik! ish tak sabar tak sabar!






Oh ya! Since dah nak bukak sem balik ni boleh tak #junewish nak result yang cemerlang dari last sem :) nak sangat! nak naikkan pointer! So far itu je kot #junewish aku. Nanti ada lagi aku update hikhik. Pasal birthday present tu apa apa je mak okeh jewwwwww :)



Oh ya btw, another #junewish. Can I be forever 21? Please pleaseee :)



P/S: Mama and Abah are coming back from Phuket today! yipieee. Oh Gosh I miss them so much tahu tak. Jarang berhubung since they gone. Kalau contact pon, contact wana jew. Lepas tu boleh minah tu berlagak dengan aku. grrr. I hate you big sister!

3 comments:

ScHaN ® said...

kan aku dah ckp, jangan panggil aku nas-T ok, aku lagi kacak dari beliau.. kalo x, camne kak long yg high taste tu nak aku jadi laki dia.. ahaks!

er, junelist?? bulan ni jugak ke?? kalo gula-gula sposen dpt dua kan.. kira ok la tu, kak long satu, aku bg satu.. biar manis skit 21 ko tu kan.. ahaha~

Unknown said...

haha perasan dahhhhhhh

gula gula nak buat apa! tak suka manis tahu? taknak nak perfume macam angah bagi kat along hikhik

oh ya btw, umur aku nak masuk 22 bukan 21 harap maklum. sekian

ScHaN ® said...

perfume?? 1drop perfume kan?? ke nk minyak attar.. kalo minyak attar bleh bt gi solat ha..

eleh, aku saje bg ko muda staun.. biar nmpak cam adik2 padehal makcik..

Nuffnang Content