Nuffnang Header

Wednesday, May 18, 2011

Bizibizibizibodi

Senang cerita prinsip hidup aku macam ni,



Kalau orang tengah bersembang BERDUA. HANYA berdua. CUMA berdua. Aku tak akan sesekali MENCELAH or bertanya kembali apa yang dorang sembangkan. Or lebih kurang macam ini la, PASANG EARPHONE TAPI PASANG TELINGA! Sebab prinsip aku, kalau orang tu memang sudi nak bercerita mahupon berkongsi masalah dengan kita, dia sendiri akan volunteer face to face bersembang dengan kita.



Tapi persoalannya, macam mana pula kalau orang tu tak volunteer langsung nak bersembang dengan kita?



Itu maknanya dia tak sudi. Dan itu maknanya KAU BUSYBODY! Tak faham faham lagi ke orang dah tak sudi?



P/S : Walaupon busybody aku kalah Beautifulnara, Murai.com, Ohbulan, Ohtidak dan OH OH OH NOOOO tapi tak se busybody kau yang takada adab tu kan?

2 comments:

Wany ♥♥ said...

Post yg sgt2 simple/
straight to the point. :D

Amie ~ Salami Simon said...

assalamualaikum, cantik prinsip yg dipegang, kak amie suka...

Nuffnang Content