Nuffnang Header

Tuesday, December 21, 2010

KauAku



New season for Kau dan Aku 2 shooting kat MMU Cyberjaya. This is lame story btw. Tapi nak mai habaq jugak kat orang orang kampung sebab until now masih lagi bershooting entah bila nak habis tak tau ler :) Almost 90% of the scene shot dalam faculty saya (Faculty Of Management) and as usual selalu terserempak dengan crew crew dan pelakon pelakon drama ini and as usual saya buat bodo je lah. Perlu ke nak fanatik habis tak kuasa nyah!





Second video ni (clue tangga besar) bukan depan faculty saya ye tapi Faculty Of Engineering. Rasa rasa nak amik engineering itu lah faculty korang paling dekat dengan hostel tak macam faculty saya paling jauhhhhhh dari hostel :( Nak promote cerita ni. Tengok lah yerk! kalau rasa rasa cerita ni macam entah apa apa tengok environment je tak payah tengok orangnya okay mana tau ada selit selit saya di situ :))))



P/S : Anith Aqilah (heroin) nampak comel depan depan tapi asal dalam tv nampak biasa je eh?
Okay itu je nak bagi tahu bubye :)

1 comment:

Anisa said...

woaahh
mmg peminat setia
(:

Nuffnang Content