Nuffnang Header

Wednesday, May 26, 2010

Hati Lelaki Hans Issac

Kata Hans,

Lelaki susah nak menipu bila depan perempuan. tapi perempuan senang nak menipu bila depan lelaki. yea, mungkin masa perempuan cuba nak menipu lelaki akan dengar. tapi itu pon hanya 10% je dalam mind. explanation okay thats it. another 90% focus on business or work. tapi berlainan pulak bila lelaki nak menipu. okay mungkin for the first week just explanation and all. tapi perempuan jenis yang suka keep asking and asking week by week sampai lah mereka berpuas hati dengan jawapan yang diberi. kalau lelaki silap je jawab dari situ, like this week kata macam itu tapi last week kata macam ini memang akan terkantoi jugak akhirnya.


- HAHAHA gyler tricky okay perempuan. so better lelaki watch out kalau tak nak kena kantoi.



Kata Hans lagi,

Saya tak kisah kalau girfriend saya pandang lelaki kacak bila didepan saya dan saya akan pelik sekiranya girfriend saya tak pandang. kalau dia tak pandang pon saya sendiri akan cakap ' heyy you lelaki hensem tuhhh! pandang lahhhhhhh!! '


- Bagi Hans, benda ini adalah normal. kata pon manusia biasa. suka pada benda benda yang cantik dan menarik didepan mata. tak salah menghargai ciptaan Tuhan, betul tak? even lelaki pon tak lepas pandang bila nampak perempuan cantik tak kan perempuan pon tak boleh buat benda yang sama.



Dan yang penting Kata Hans,

Kalau pergi mana mana function dengan girfriend, saya tak kisah langsung kalau girfriend saya kena ngorat. sebab saya tahu mereka semua tak kan berjaya memilikinya kerana saya tahu hatinya hanya untuk saya seorang. yang paling penting orang sekeliling tahu perempuan yang hot stuff itu adalah girfriend saya. dan saya amat bangga mempunyai girfriend yang ramai peminat macam ini.


- Lelaki yang bersikap sangat RASIONAL, tak bersikap terburu-buru dan tak berwasangka buruk terhadap kekasihnya. Macam ini lah lelaki yang saya nak! sangat ikhlas bila berkata-kata. dan yang paling penting, SETIA


Owh ya btw, Hans ada cakap yang dia paling suka pada perempuan melayu sebab katanya perempuan melayu sangat comel. grrrr. * sambil muka merah padam bila berkata *


Peringatan, post ini bukan untuk mengaibkan sesiapa tapi hanya mahu menunjukkan kesedaran kepada kaum kaum lelaki diluar sana untuk lebih menghargai dam memahami kekasih mereka. (perhhhh ayattt macam orang tua-tua jeeee. sebulan lagi weyh, SEBULAN! walawehhh I kenot belev!)




Fewitt HANS lah! tapi Awal Ashaari tetap dihati ;)



P/S : Teringat kata-kata Hans Issac dalam " HATI LELAKI " diTV3 last week. nak tahu lebih lagi pasal benda ini? buka lah laman web TV3!
Tak sabar nak tengok last episode HATI LELAKI pagi ini bersama Norman Hakim pulak.





No comments:

Nuffnang Content