Nuffnang Header

Thursday, February 25, 2010

Kawan lagi kawan lagi!

Kawan itu bukan macam FUTSAL tau. mula mula kejar. bila dah dapat sepak.
Kawan bukan macam main SKATE. mula mula gosok lepas itu pijak
Kawan itu bukan macam main RAGBI. mula mula tangkap dah dapat tendang
Kawan itu pon bukan macam PAMPERS. dah pakai, buang. *kenapa bah ko berubah kenapa bah* ecececeh menyanyi pulak

Tak lupa jugak, Kawan itu bukan macam BARANG KEMAS. Waktu baru beli 24 jam pakai tapi bila dah sengkek gadai. haish

Kawan itu bukan macam PELANGI. Hari cerah tak ada. Hujan gerimis baru nak muncul.
Kawan itu bukan macam KERETA. Rosak sikit je nak jual. lepas itu amik kereta baru.
Kawan itu bukan macam CHIPSMORE. kejap ada kejap tak ada
Kawan itu bukan macam BANK. Bila dah tak ada duit, pergi sana amik.

esh esh esh esh

erm, apa lagi eh?

Kawan itu macam apa ye? haaa, macam AWAK la. bila saya hantar message, awak akan baca message saya dengan teliti sampai habis.

Bila saya dalam kesusahan, awak la yang sentiasa memahami dan menjadi supportive kat saya.
awak kasi saya kata kata semangat, awak dengar masalah saya tanpa jemu dan awak la yang sentiasa berada disisi saya tak kire apa jua masalah saya.

Awak tak hypocrit, awak tak tinggalkan saya macam itu sahaja dan yang paling penting awak appreciate saya. awak appreciate setiap perkara yang saya buat untuk awak. especially bila tiba hari jadi saya.

Iye, AWAK la

AWAK yang baca post ini






Ini la yang I lakukan untuk appreciate setiap kawan kawan I. Birthday celebration.

SURPRISE BIRTHDAY CELEBRATION!

Gambar diatas adalah lakonan semata mata. Konon ida
(berbaju hitam) mengalami tekanan hidup teramat sangat sehingga memaksa dia pergi ke Cyberview untuk menenagkan fikiran. tapi before tue ida dah kol semua kawan kawan tapi tak dapat reach dan hanya Azwa (berbaju biru dan juga mangsa) sahaja yang dapat terima panggilan si ida tue.

tapi terkantoi disitu bila tetiba ida bertanya kenapa dia kol semua orang tak angkat. I hanya mampu mendiamkan diri kerana dari tadi hp sentiasa ditangan beb. message orang sana sini masakan tak perasan orang kol kan. nasib baik si Azwa nie tak perasan langsung. HA-HA. memang senang tipu la makcik nie

Owh ya, kami semua datang berasingan dimana Azwa sendiri tak syak apa apa langsung. Syafiq dan kawan kawan datang ke situ KONON nya secara kebetulan ternampak kitaorang kat Cyberview dengan keadaan mencurigakan lalu singgah menjenguk dan bertanya "apakah yang berlaku"

Iye, nampak muka pucat Azwa disitu setibanya syafiq dan kawan kawan datang. katanya, cyberview nie ramai pemabuk, samseng jalanan siap kata "weyh jum la kite balik, bahaya la (sambil membawa diri ke kereta ili. HA-HA)" cuak weyh cuak. owh alangkah syoknya kalau dapat rakam detik itu tapi apakan daya, tak bawak videocamera pulak.

On that day, birthday wan. so ktorg macam biasa celebration dua birthday sekali gus. save budget, save budget. eh bukan, save tepung, save tepung. HA-HA

Syafiq dan kawan kawan termasuk Wan buat study group that day kononnya dah nak midterm tak baca buku lagi so ajak la si Wan nie pon study sesama. Selepas study pergi supper then kat situ la terserempak dengan kami kami semua.

Lupa pulak nak habaq, Kami (saya, ili, azwa dan muiz) dalam satu kereta pergi makan selepas habis college festival meeting dan start semua habis makan la plan is ON bebeh!

So, ini la hasilnya.


Birthday boy that day-Wan

Belated dan birthday boy dan girl
Azwa, Wan


haish, sumpah menyesal bawak dia nie sekali. dia yang over excited pulak.
"dah lama tak main tepung ye muiz. HA-HA"


Gambar 4 orang yang DONE! lepas ini turn orang lain pulak.
Dendam weyh dendam
ohmaigaodd!










erm, apa apa pon. kawan macam ini la yang I cari!


Thanks thanks thanks thanks sebab memeriahkan lagi majlis hari jadi nie

Sangat sangat sangat appreciate


Sayang AWAK AWAK SEMUA sampai kiamat tau!

No comments:

Nuffnang Content