Nuffnang Header

Wednesday, August 12, 2009

ConvoFest MMU : Seminar * Babak Terakhir*

hye readers! seperti yang dijanjikan. harinie kite sambung babak terkahir masa event seminar tempoh hari. before that, nak bagitau jugak!! muka aku tak banyak ye dalam picture kali nie. jangan kecewa pulak ye. bukan tak buat keje ok! buat! cumaaa.., i tak suka la glamor-glamor nie. HE-HE

first picture mesti la gambar peserta yang datang kan. so here we goes



ok next, gambar penceramah yang datang pulak.


so total semua ada 5 penceramah yang datang.

sekarang, saaat yang paling nervos untuk aku! upacara perasmian!! nervos ok nervos!! ok gedik nak mampussss *sigh*

sebelum tue, kena la tunjuk sikit muka VVIP yang datang tue kan.



apa-apa pon kena la bagi speech dulu. berkat-berkat!


haaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! .., tue diaaaaaaaaaaaaaaaaa


comey takkkk?? cepat-cepat angguk kepala. ngeeee

owh ye! gambar ili sambut hadiah dorang tak xsnap pulak. citttt. kesian. tak dapat nak femes jugak! HE-HE


diamond tue beb! mahal! dorang la kata mahal. aku tengok beysa jee. nie konon-konon diamond ala-ala "PinkPanther" laa. dissebabkan diamond nie kaler putih, aku panggil "WhitePanther". any objection? kalau tak ada. DIAM! ;)

lepas je upacara selesai, saat yang best jugak adalah.., makan tyme! hoyeahhhhh!!



sekarang! the mosttttt BEST laaaa!! nak tau apa? crew TV9 buat liputan pasal event nie! ok. i repet TV9 datang ok! TV9!! TV9!! TV9 la weyhhhhh.sila la jeles!! sila-sila!! sila laaaaaaaa. ok overdose jap.

anyway, liputan nie untuk berita Tv9 pukul 8 malam. kalau nak tau macam mana bentuk liputan nya, p la laman web TV9, klik under berita bertarikh 3/august/2009 ok? saya agak kemalasan disini untuk letak video itu untuk anda.

asal??? tak caya??? aku ada bukti la weyhhh. meh sini tengok picture yang WOW nie! ;)



haaaaaaaaaaaa. tue la korang! rugi tak join kan. ok la sampai disini sahaja cerita pasal Seminar. Penceramah pon dah nak balik, hari pon dah nak senja * hari masa event la. bukan hari masa aku post cerita nie ye* . acara pon dah TAMAT.

next post cerita pasal chocolate fair pulak ye. bila tue not sure la. kena tunggu dapat gambar-gambar dulu baru leh cerita.

thanks for reading! byeee

No comments:

Nuffnang Content