Nuffnang Header

Monday, March 23, 2009

what should you do when suddenly stranger's come to your house?

fuhyoo! panjang pulak tajuk post aku kali nie.
wutever la! ada aku kesah (ayat epa) ??
muahaha.

pukol 5:40 petang sambil menonton roda impian plus baca buku,
tiba tiba datang sorg bdk lelaki msuk rumah aku.
aku dengan muka pelik bercampur blur tengok je budak tue bukak pintu pagar.
aik! dallam hati berkata-kata. kwn jaja kot! tapi,bapak selamba dier!
main msuk rumah org mcm tue jerk!

nsib baik aku nie mempunyai nafsu yang sangat baik.
layan saja budak tue.
sumpah! aku xpaham apa bdk tue nak.
dier cakap nak jumpa tuan rumah its meant mama atau abah la ye.
then cakap, nak tukar water baru la, baru buka cawangan baru kat puchong la.
bla bla bla and bla bla bla.

anyway,budak tue dah besar ye. harap maklum!

tapi betul owh. budak tue banyak betul tanya aku.
belajar kat mana, umo berapa taun. dier kata aku form 6!
tak ke kurang aja tue!

yang penting aku cakap umo aku 19 taun! muahaha
betul la 19 taun! burthday aku xmasuk lagi ye.

then, bila aku cakap aku kat U la! dier cakap owh bagus bagus.
aku xtau la apa maksud 'bagus' dier tue.
perhaps, bagus untuk dier mengorat aku kot satu hari nati, aku xtau la ye.
hanya empunya diri saja yang tau. :)
hehe

aku pulak dengan selambanya sound la dier.
haik! ingat nie kaunter pertanyaan ke?
budak tue terkasima la jap. tapi dier COOL. then terus bla.
bila dier dah nak bla tue, aku bagi la kata kata hikmat yang berbunyi :

aku :"ha! dah keluar tue jangan lupa tutup pagar!"
dier : "ok!"

selepas menutup pagar,

dier : " hati-hati duduk rumah sorg-dorg tue!"

haik! aku dah panas! nak je cakap
" cakap la kuat-kuat lagi! biar jiran-jiran semua dengar!!"


sides notes;
bodoh! bengong punya budak!

No comments:

Nuffnang Content