Nuffnang Header

Friday, April 3, 2009

i'm trying to be a best for you,mom!

Hari ini rasa macam nak post something. tapi xtau nak citer pasal apa.
i got 2 midterm paper this saturday. so, i'm quick boring sit infront of my laptop without taking with somebody. owh! boleh jadi gyler nie!.

so, thank God. i got my own blog. so, this is the ryte tyme i should talk to. walaupon pada hakikatnya no point post kan sini. sbb not sure wheter someone read it or not. if someone read it. you are my TRULLY fwenla! iloveyou! hehe

yesterday, my angah come here to belanja me. haaaaaa! no la. ingat minah tue nak belanja aku ker? kimslm la. she's come for career fair in mmu. i just accompany her only. after that, she ask me to teman her for interview in KL. dalam perjalanan, singgah IOI Mall Puchong to had our lunch at Macdonalds. tapi both of us makan frenfrish je. stock kenyang air.

arrived at Menara TA around 3++. while waiting for angah finish her interview, aku keluar la jalan-jalan around bangunan. sumpah! aku wat tawaff kat bangunan tue. dah bapa kali aku naik lift. aku nak duduk sebenarnya. pergi kat ground floor, dorg xprovided sofa lak. itu y berjalan macam xda hala tuju. bila dah jadi macam tue. ingat nak pergi KLCC tapi memandangkan hari pon nak hujan plus interview pon bukannya lama. so, terbantut la.

dalam tengah boring-boring tue. try la kol member-member. dari 4 no yang aku dailed. sorg je yang angkat! sedey owh. tau la tyme tue baru kol 4 petang. so, semua tengah duk membuta la. tapi thanks tue Typa sbb jawab panggilan aku.

odw went back mmu after angah interview finish. dengar la Fly Fm dalam keadaan KL yang teramat sesak. actually, aku interesting dgn topic yang dibincagkan during that slot which "WHAT THINGS THAT YOUR PARENTS WORRIED ABOUT YOU". hehe. for me, my mama la especially worried about my studies. mama selalu suruh aku study elok elok. mama kata mama risau dengan cara yang aku belajar. tapi i do my best. but still mama macam not really trust me la. myb she afraid that aku xmampu untuk carried all thoose subjeck. but, i try my best already. myb i should admit that cara aku belajar salah kot.

in fact, angah ngn along pon dah banyak bagi tips how to stdy smart not stdy hard. tengah ikut apa yang dorang ajar la nie. sometimes aku rasa, aku dah try sebaik mungkin. but, still macam tue jugak. so, i guest only thoose things make my mama worried about me. benda-benda lain like keje rumah, boyfriends perhaps mama xrisau kot. hehe. *confident level*

anyway, gtg. i have to stdy for my midterm tomorow. bubye. see you in the next post!

sides notes;
dah abis tengok citer uglly betty. sekarang nak continue tengok citer gossip girl pulak. still left 2 episode xtengok lagi.

1 comment:

eyqaaman said...

ala eyra.mak mna yg xriso ngn anak2.sma jekla mak kta.dorg bkn xpecaye,cma rsa risau yg melampau.exactly same wit my mum!tp,tu mknenye dorg syg kt kite kn?so,appreciatela mak kita n xlupe to our dad too!

sile bayar rm100 di ats ceramah sya td.trime kasih.

Nuffnang Content