Nuffnang Header

Monday, November 28, 2011

Breaking Dawn!

Nak kata aku ni peminat tegar Twilight tu takda la tapi disebabkan cerita ni almost the end apa salahnya belum tegar di tegar - tegar kan lagi kan. Lagipon aku ni pantang kalau dengar cerita yang ada Part 1, Part 2 ni terus cakap dengan Mama booking jommmmmmmmm walaupon sebenarnya tak follow pon sangat cerita tu heh. Samalah dengan kes cerita Harry Porter haritu. Tak semua movie HP aku khatam tapi semangat nak tengok Part 1 and Part 2 macam orang dah khatam lama. Mula la bila tak faham terms terms sihir nak sibuk tanya orang sekeliling. Orang sekeliling tu of kos la my little sister aka partner in crime, Wana. Dia je dok asyik layan cerita HP 3, 4, 5, 7, kali. At least ada reason ajak Mama tengok wayang sebab Part 1 dah tengok takkan Part 2 tak tengok kotttttttttt hiks





Btw, siapa ni. Inilah Renesmee Cullen anak Edward dan Bella. Errrrr aku tak spoil lagi kan :)



Apa lagi tunggu Part 2 ah!



P/S: Bagi aku cerita ni sedih tak tahu la orang lain. Ah kau eyra semua benda kau sedih! Tengok Happy feet 2 pon kau kata sedih! hiks ;)

1 comment:

Qamaruls said...

tak sabar tgk part two. aku mmg suke tgk cerita yg byk cakap dr action nie.

Nuffnang Content