Nuffnang Header

Tuesday, June 21, 2011

Demam

Semalam dah start batuk batuk. Harini pulak selesema. Semalam nak jalan pergi kelas pon tak larat. Mengah. Nampaknya simpton nak demam coming soon :( Tak suka!! Bila demam mesti teruk. Sampai tak boleh nak bernafas tak pasal pasal kena pakai inhaler :( Erm, ni mesti gara gara berjangkit dengan Abuzar. Jumaat lepas dia demam tapi so far aku takda la peluk peluk, cium cium dia. Cuma aku ada usik dia dari belakang je bila dia tengah main game dekat desktop. Hikhik :) Tapi takkan usik macam tu je boleh demam? Erm, takkan la sebab aku masakkan bubur untuk dia sekali aku pon nak kena virus sekali? Ini tak adil! Lepas ni dah tak mau masak bubur untuk orang sakit nanti berjangkit =,=



Okay la aku rasa aku dah mengarut giler ni. Bila badan tak sihat, kepala hotak tak dpt berfungsi dengan baik. Semalam after kelas at 6, dinner, semayang terus makan ubat batuk sampai 2 sudu besar. Lepas tu bantai tidur tak ingat dunia sampai la esoknya pukul 8 pagi baru bangun. Hopefully malam ni malam yang productive bagi aku. Itu pon kalau dah okay ler kalau belum, tidur sepanjang masa la aku lagi malam ni :)



P/S : I'm turning 22 on 22 june tomorrow!! Tapi tak sihat pulak. Macam apa je kan sobs sobs



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Nuffnang Content