Nuffnang Header

Friday, May 6, 2011

Susah sangat ke?

Dateline 8 May. Hari ini dah 6 May. Tinggal dua hari lagi untuk submit FYP tapi supervisor sampai sekarang tak cakap apa. Walaupon dia tak cakap apa, aku buat je chapter by chapter dah siap submit by email untuk dia check. Sekarang ni tengah tunggu dia bagi kata putus suruh aku print je apa yang aku dah buat dan submit habis cerita. Aku tak pening dia lagi tak pening.



Hari ni dah jumaat, esok dah sabtu. Print belum lagi. Hardcover binding apa lagi. Ditambah tambah hardcover 2-3 hari baru siap. Ce cite ce cite macam mana aku nak submit on time kalau supervisor sendiri sampai sekarang tak bagi kata putus bila nak submit?



Rabu depan dah start final. Orang lain dah start study aku terkontang kanting buat FYP tak sudah sudah ni. Nasib baik Chapter 4 dah siap. Sekarang tinggal Conclusion je nak buat. LEPAS TU NO MORE FYP! kalau dia suruh edit balik aku dah tak tahu nak cakap apa dah. den dah lotih ni ha.



STRESS TAHU TAK? ORANG LAIN DAH SIAP HARDCOVER CUMA TINGGAL NAK HANTAR JE. AKU??


Mood: TAK SABAR NAK BUAT HARDCOVER OKAY!! a.k.a Jealous dengan coursemate sendiri. Semua dah siap. Semua dah bersuka ria. Benci! :)

No comments:

Nuffnang Content