Nuffnang Header

Sunday, December 12, 2010

Missing Old Time Memory

Cyber-P members *Old photo*
Photo untuk dimuat turun masa presentation slot and also business plan











Gua Tempurung trip with Cyber-P members and MMU friends are ohsem! First time naik bas MMU and kali terakhir naik bas MMU jugak :(
Now planning with Ili to join another trip organize by MMU student but this time we are planning to join trip yang jauh jauh lerrr tak main ah dekat dekat :) eventho pergi Gua Tempurung kat Gopeng, Perak pon dah dikira jauh :) Kitorang plan nak lagi lagi jauhhhhh (mengada tak?) sebab rindu nak naik bas MMU lagi lerr :))





P/S : Mengharap pada kawan kawan yang masih belum buat Cyber-P, buat lah trip macam ini boleh lah saya join sekaki ;) Asyik jual jual makanan kat central plaza bagi saya lagi gemuk lebih baik bagi saya cuba aktiviti adventurous macam ini *wink*

No comments:

Nuffnang Content