Nuffnang Header

Saturday, August 7, 2010

Mereka boleh, saya pon boleh!



Sana sini orang convo. orang convo sana sini.
Apa bestnya convocation huh?



Best bila tengok orang gembira sebab dapat meraikannya bersama family tercinta. Best bila tengok senyuman fresh-fresh graduate nih tak pernah lekang dari bibir. Best bila tengok orang convo dapat banyak bunga, hadiah tak lupa jugak ucapan congratulation dari teman dan sahabat handai. Best bila tengok saudara mara, kaum sepapat, sejiran, sekampung dan se-seumpamanya sanggup turun jauh-jauh semata-mata nak kongsi kegembiraan bersama. Best bila tengok orang convo naik pentas terima scroll dari Dr Siti Hasmah. Best bila tengok kejayaan orang lain dan yang paling penting best bila tengok orang convo pakai robe sebab terasa AKU PON NAK PAKAI WEHHHH!!



1 Year and half more to go okay eyra? INSYALLAH



Suasana ditempat menunggu orang convo keluar dari dewan terasa macam excited sangat sebab waktu menunggu nih lah kita boleh tengok macam-macam ragam manusia kat depan kita. ada yang tak habis-habis bergambar, ada yang borak sesama sendiri tak lupa jugak ada yang sempat mempromosikan booth booth masing-masing especially booth yang ada package photography.



Tapi bagi kitorang semua, Bergambar lah syok! boleh buat kenangan!











Bila dapat isyarat dari orang dalam bahawa closing ceremony telah pon berlangsung, semua excited tak ingat dunia sebab tak sabar nak jumpa dan ucap congrats pada yang convo. tapi part yang cemuih (orang kedah selalu dok cakap) bila dah terlalu crowded dengan orang-orang benda nih pasti terjadi,




Dialog 1 : ( ORANG RAMAI )

' oitttt mana anak aku nih?'
' Angah2!!! Along2!! Achik2!!! kitorang kat sini!! '
' okay nih bukan, ohhhhhh ini pon bukan, oh ohhh pon bukan. mana perginya gf/bf aku nih? '


( kitorang: mana Mitra nih? nih semua budak degree. budak diploma keluar ikut pintu mana? )




Dialog 2: ( GRADUATE PEOPLE )

' Amma, Appa where are you now?? '
' wehhh aku dah kat tepi nih, korang kat mana?? '
Dalam hati ' mana mak,bapak aku nih? esh susahnya nak cari. itu bukan dia. itu pon bukan '


( kitorang: orang bertopi je dari tadi. mana pergi orang tak bertopi nih??? )




Dialog 3: (GENERAL)

' aku dah jumpa mak bapak aku! - sambil hug2 and kiss2 '
' youuuuuuuuuuu!! thank you for the flower! i likee '
' nah bunga! tahniah lah '


( kitorang: ITU PON DIA KAKAK CANTIK! )



Mitra received first present from us tau (yang butterfly tuh dari I and Ili lah sweet tak kitorg?). bukan dari family dia or kawan baik dia siReva tapi dari kitorang dulu. hebattttttttttttt



What a lovely face!
CONGRATULATION MITRA! Love you!
oh tak lupa jugak,


CONGRATULATION NANA!



Pada yang dah grad, congratulation lah wehhh! SUMPAH KORANG HEBAT HARAP AKU PON HEBAT JUGAK. weeeeeeeeeee



P/S : I graduate nanti I nak bunga satu taman! take noted that ya kawan-kawan! ^-^

No comments:

Nuffnang Content