Nuffnang Header

Tuesday, June 22, 2010

*21th BIRTHDAY- My Lucky Number

This is Automatic post entry. I buat macam ini pon, if in case ada segelintir pihak yang sangat sangat tak bertanggungjawab nak buat jahat pada I. Ini lah yang dinamakan bersiap sedia dengan apa jua rintangan yang bakal dihadapi. so tak reti-reti lagi, if I hilang tanpa boleh dihubungi make sure 3 jam after this (12 o'clock) report polis hokayy???!!! okay kidding.



Today is my Birhday!! hogehhhhh and Yes I'm officially 21 years old bebeh! Kalau ikut cerita korea mahupon cerita english, umur macam ini dah kira everything boleh buat. Boleh pergi clubbing, boleh pergi mengundi untuk pilihanraya, boleh langgar lampu isyarat sesuka hati lepas itu claim dekat mak/bapak, boleh keluar sesuka hati dari tengah malam balik sesudah subuh (erkk?), apa lagi ya? owh jangan lah nak cakap dah boleh minum arak, main judi, merokok and etc tak baik tau! I'm CLEAN!



Okay yang penting dengan umur sebegini boleh terima harta pusaka yang telah diwasiatkan oleh atuk dan nenek masa kita kecil. Senang cerita bila umur dah macam ini, kita bukan sahaja boleh dapat 'Green Light' untuk lakukan apa sahaja malah kita boleh jadi kaya dengan sekaligus!!!! Hogehhh!! sapa yang tak suka kan.



( Itu hanya movie sahaja eyra. kau jangan nak ter-influence lebih-lebih ya. atuk dan nenek kau pon dah lama tak ada since kau kecik lagi masakan nak ada wasiat. If let say nak ada pon, memang PASTI tak akan turunnya dekat kau. Siapa sulung sekarang nih? )
- okay fine sobs sobs



Kalau ikut umur macam ini, jangan kata dah patut kawin ya. I lempang laju-laju sorang-sorang yang kata macam itu. Umur macam ini, soal kawin itu masih jauh lagi. Lain lah orang yang baru je lepas umur 25 hari tuh. Memang PATUT,YAKIN,PASTI fikir pasal kawin now. MUAHAHAAHA



Bila umur dah macam ini, apa lagi yang boleh I cakap. Cuma bersyukur sebab Mama berjaya lahirkan seorang bayi yang comel dan sihat diberi nama ZAHIRAH BINTI ZULKIFLI. Kalau tak ada Mama/Abah, tak adanya I dalam dunia ini. Eventho hari ini Hari Jadi I, I nak wish jugak HAPPY BIRTHDAYY dekat Mama kesayangan yang telah bertarung nyawa untuk melahirkan I. Dulu Mama pernah cakap masa dia nak lahirkan I, dalam kandungan I songsang. Kalau ikut normal, bayi akan keluar dari kepala dulu tapi I lahir keluar kaki dulu. but still lahir normal lah tak ada bedah-bedah. Now I'm start crying bila fikirkan macam mana susahnya Mama lahirkan I. 9 bulan, 40 hari berpantang tak masuk lagi kurang tidur, tapi cukup kasih sayang membesarkan I selama 21 tahun.









Kepada Mama,

Iya sayang mama sangat sangat. Thanks for everthing you do it for me. Dari Iya kecil sampai lah iya besar. Thankss alottttt. I loveyou FOREVER!



Kepada diri sendiri,

SELAMAT HARI JADI, SELAMAT MENTUAKAN DIRI LAGI, Yoooo!!!

Weee, saya dah besar lah!




P/S : Birthday entry might be ada 2,3,4,5... post (how knows). I akan cerita semua benda yang berlaku during my birthday to show my appreciation to everyone.


2 comments:

YamMy said...

happy birthday...
comelnyer mase kecik2..
tinggi jambul tu.. but i like.. hehe

Qamaruls said...

kou sorg je tua.. aku gak muda

Nuffnang Content