Nuffnang Header

Monday, February 15, 2010

Irritating and Annoying gylerrrrrr

Untuk memudahkan anda serta tidak menyakitkan lagi telinga I nie, I telah mengambil keputusan untuk buang jauh jauh lagu yang sedia ada dipage I ini dan menggantikan ia dengan sesuatu yang boleh menjadikan I sweet sangat hokeyyy sigh.

Terdapat beberapa sebab I akan buktikan kepada anda semua bahawa kenyatan diatas adalah FAKTA semata-mata bukan AUTA, mahu pon ASKAR or whatsoever.

Pertama, I telah menggunakan DivShare sebagai alternative lain untuk memudahkan I mendengar apa jua jenis lagu kegemaran I tanpa perlu repeat lagu itu berulang ulang kali sehingga ke tahap I rasa macam nak maki hamun blog sendiri sambil berkata "Ko boleh tolong diam tak??!!!"

oke, itu melampau.

Bukan itu sahaja, user jugak boleh la turut sama mendownload lagu yang I tengah addicted gyler dengan meng"click" link pada tajuk lagu diatas.

Setiap lagu yang dipamerkan diblog I ini telah pon diimport khas dari folder music I sendiri which means, sangat bermutu serta berkualiti dan hanya orang orang bertuah seperti anda sahaja layak memilikinya.


Mudah sahaja kan. So, dengan hanya sekali click, anda rasa tak setitik, segelas mahupon sejug sweet dekat I?




Tepuk tangan pleaseeee!




Macam itu laa LOL




No comments:

Nuffnang Content