Nuffnang Header

Saturday, May 26, 2012

Planning



Until now I still can't believe Kakak wedding tinggal lagi 2 minggu! Maybe terlalu taksub sangat kira hari nak habis internship sampai lupa at the same time aku TER calculate jugak hari yang tinggal untuk kakak wedding heh. So approximately 2 weeks left for her wedding day. And of course everyone were super busy planning for her upcoming event especially my mom yang pertama kalinya nak dapat menantu sulung! 



And me? Of course busy planning for myself hakhakhak. Tak dapat nak fikir anything else except for my Internship only! Selagi report tak hantar dan buat I can't think about anything! Kenapa tulis tak buat sebab aku memang tak buat langsung! Even tak start apa apa pon lagi. Guideline nak tulis report pon aku tak baca lagi macam mana nak start nya pon kan! Hihi Sample report dari previous student pon dah dapat cuma empunya diri je tak reti reti lagi nak menulisnya. Takpa aku masih ada lagi 2 minggu untuk submition after my internship finish.



Haritu adik ada tanya "Iya, lepas habis practical apa planning iya?" Errr can't believe she's ask that kind of question to me! Sibuk jeeeee nak tauuu! Of course la I'm goin to help my mom for the wedding but at the same time applying for a job. That first thing pop out in my mind. Beside, I still don't have any idea how's my life would be after that. Wait and see that's all I can say :)



Jadi akhir kata dengan ini saya berzanji bermula Isnin ini saya tidak akan mengira waktu untuk lunch mahupon waktu untuk balik yang saya selalu buat dari pertama kali saya start intern sampai tak sudah sudah supaya saya tidak akan menyesal dikemudian hari hihi and saya akan biarkan masa mencemburui diri saya sendiri sekian.

No comments:

Nuffnang Content