Nuffnang Header

Sunday, November 28, 2010

Sweet 15th ♥

Masa kecik kecik I used to be the youngesttttttttttttt sibling in family. Paling comel dan paling manja sekali for sure lah ;) Yelah that time everyone focus only to me likeeee I know I'm the cuttest okay tenkiuuu ;) until lah I realized I've got new adik after 6 year being pampered by Mama,abah and kakak kakak.



Seriously during that time I didn't feel anything. Maybe baru standard 1 so with adik or without adik doesn't affect me anything. Nak dijadikan cerita, family planner yang Mama, Abah buat ini adalah untuk mencari satu satunya pewaris tunggal lelaki dalam keluarga. After 6 year waiting finally Mama pregnant. For the first we all hoped it was a boy but unfortunately it was a girl :( Dah siap pilih nak kasi nama apa lagi untuk this baby if it was a boy. Mama had decide to put Zawawi cause its follow our sibling name (Zarifah, Zafirah, Zahirah) *all start with 'Z'*


Childhood time dengan siapa lagikan kalau bukan Wana (left)



But after knowing it was a girl dari Zawawi terus jadi Zawani ;) nasib baik perempuan kalau tidak dah ada adik nama Zawawi macam Ustaz Zawawi tuh ^_^



Anyway, today is her birthday yawnnnnnnnnnnnnnnnn!!

Happy 15th birthday Wani!
on 28 November 1995
I ♥ you, sistah!

1 comment:

Anisa said...

happy birthday to ur sis

comel :)

Nuffnang Content