Nuffnang Header

Saturday, November 28, 2009

Owh MeganFox, Owh RobertPattinson

Bila Twilight Saga: The New Moon keluar dipawagam, kite akan lihat pelbagai respond dari para penonton. especially dari couple, boyfie/girfriend, tunang and pasangan dan tak lupa jugak kalau nak selit wife and husband.

Dulu,

bila Transformer nak keluar pawagam,
semua lelaki sibuk kata..

" Ush, transformer best laaa sebab ada Megan Foxx!!!!"
"Pewitttttttttt, Megan foxxxxxxxxx!!"
"You, i nak tengok cerita Transformer lagi!!!!"
" Weyh, korang tak tengok transformer ke? ada aweek cun seyh"
" Hottttttttt nya diaaaaaaaaaaaaaa. aku dah melt niee"
" kan bagus kalau awek aku hot macam dia"

Perempuan pulak akan respond..

" Transformer??!!!!!!!!!!!! pleaseeeeeeeeeeee!!"
" esh, takda cerita lain ke.bosan rrrrrrrr"
" Hot sangat ke diaaaaaaaa tue? Hello, I lagi hott okeee. grrrrrrrrrr"
" Setakat seksi, bibir macam Angelina Jolie tak payah laa"
" takpayah berangan la you, you tak kan dapat dia pong"
" Aku kalau jumpa dia nie, rasa macam nak tarik je rambut dia tue!!!"
" eeeuuuu, perempuan tak cukup kain nie you suka?"


Sekarang,

bila sambungan cerita Twilight - Twilight Saga : The New Moon yang membariskan Robert Pattinson sebagai Hero lagi,
perempuan semua sibuk kata...

"awwwwwwwwwwwwwww, Edward Cullen!!"
"Edward Cullen boyfriend aku. tak kira!! tak kira!!"
"aku mimpi Edward Cullen la semalam"
" OMG! kan bagus kalau aku dapat boyfie macam Edward Cullen"
" You, apa kata you buat rambut macam dia. mesti hensem"
" owh Edward, I LOVE YOU!!"

Lelaki pulak akan respond..

" esh, aku rasa macam nak bunuh je dia tue. bini aku asyik cakap pasal dia je. damn"
" I nie tak cukup kacak ke?"
" Setakat rambut pacak keatas tue, aku tak heran la. aku pon boleh buat. lagi hensem dari ko la weyh "
" eshhh, Robert Pattinson nie saja gugat kesabaran aku laaaaaaaaa. nasib baik ko takda kat sini. kalau tidakkk,siap laaaa"






apa-apa pon, lelaki dengan perempuan ada nafsu yang berlainan. tak kira la nafsu pada kaum berlainan mahupon sejenis. normal la kalau "SUKA" pada perempuan hot, lawa, comel or lelaki hot,kacak or tough. kata pon manusia, mesti la suka pada benda-benda yang nampak menarik didepan mata. so, pada couple yang mempunyai pasangan yang macam nie, layankan saja perangai dorang tue. angan-angan dorang tue, tak kan pergi mana pon. she/he still yours no matter what. ;)

No comments:

Nuffnang Content