Nuffnang Header

Tuesday, January 6, 2009

orenkuh! anda memang COOL.i likeeee



Oh! i listen to this song and suddenly teringat kat oren. dier mmg minat gyler kot lagu nie. penah haritue masa dier baru lek dari toilet ostel, dier melalak nyanyi lagu nie. bley dgr dari tandas smpi ke ujung block. mmg dasyat la sore dier. smpi semua org bley cam.

msalhnya, cara dier nyanyi mmg a lit bit weird. bkn litle but byk. dier menyanyi straight. mcm xda rentak. ktorg amik masa y agak lama la utk mengecam apakah tjuk lagu yang dier nyanyi. oren oren...


bkn itu je la,oren nie mmg dr sekolah lagi suka nynyi. nak test sore msuk af y kebapa entah. y xleh blanya, klu tgk senarai naama nama lagu kat newspaper pon dier bley nyanyi ngn sendirinya. aku y duduk sebelah dier pon dh usha pelik. khusyuk gyler beb dier nynayi.

bila dier dh nynayi khusyuk semcm, aku pon apa lagi tgk la newspaper y dier baca, mana la tau leh tumpang sekaki nyanyi sekali sbb dh ada lirik kan. then,rupa rupa nya...aduiyaii! hampeh! xjadi den tuk nyanyi. manada lirik. dier main hentam kerapu je nyanyi.

itu la perangai orenkuh syg! aku xtau la apa masalah dier. suka wat bnda merapu rapu. kadang kadang, sikap dier nie klu org tgh marah tue nak marah pon xjadi. haha!

oh ya! lagu y oren suka itu dinyanyikan oleh khaleeda-dia milikku.

*click here too listen the song that i mention above
*oren,aku grab photo ko nie.aku tau ko xkisah.kan kan

2 comments:

nanie said...

hahaha.tah af musim bape la oren bleh msk ek?
ak xsbr nk undi keluar die..;D

Unknown said...

lol!
gyler kejam ko!
tapi aku sure klu aku xundi kua pon
still ada org mintx dier kua.
haha :))

Nuffnang Content